sobota, 27 lipca 2013

Stylizacje,którą wybierzesz??

Kurczę szukałam jakiś motywów związanych ze zwierzakami,a wiecie co jedynie znalazłam.Jakąś jedynką zwykłą koszulkę.Rrr,jestem taka zła.No ale mówi się trudno i tak znalazłam kolejny,wydaje mi się fajny temat na bloga. Będą to 3. stylizacje wybór należy do was moi kochani czytelnicy.Oki,to are you ready??
Jedziemy z koksem:
 
1.Rockowo.Krótkie shorty z jeansu,kozaczki które zastąpiłabym trampkami najlepiej czarnymi,czerwonymi lub granatowymi (niebieskimi),niby kolczatka,ale taka nijaka,okulary oksy,i jakaś bluzeczka z flagą usa chyba :D. Jeżeli ta stylizacja przypadła ci do gustu wpisz w komentarzu 1 hahhaha. Ale na serio napisz. 
 
2. Heppy. Bluzka z 3/4 rękawem,oksy,vansy i jakiś naszyjnik z krzyżem.Popieram,ale nie pasują mi tu już oksy. Jeżeli wam też przypadła do gustu ta stylizacja to napiszcie w komentarzu 2. 
 
3.Słodko.Jeżeli widzisz tę stylizacje i uważasz,że nie muszę tego opisywać napisz 100.A tak na serio to ja już jestem wykończona więc.   Po prostu napisz w komentarzu 3,jeżeli oczywiscie ci się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz