sobota, 27 lipca 2013

A może by tak...

Hello! To jak zwykle ja,dzisiaj trochę zrobimy mieszankę.Będę dzisiaj mało pisała ,bo polecimy w kosmos.Później zrobimy akcję. Ale będziecie musieli się zgłosić,ponieważ mam tutaj różnych czytelników zmienimy też dla nich specjalnie język:

Hello! It is, as usual, I do a little bit today mieszankę.Będę today wrote little, because we fly in kosmos.Później we share. But you will have to report, as I have here a variety of readers we will change for them, especially language 

No więc zapraszam was do polecenia w kosmos.
 
Ja już wróciłam z przygody w kosmosie i mam do was konkurs. Wygrani będą mogli pogadać ze mną na livie oczywiście ci z polski. A w konkursie chodzi oto,abyście wchodzili na mojego bloga i photobloga i zadawali jak najwięcej pytań na ask.fm. Gdy skończycie już z tym wystarczy napisać e-maila. Podaję linki.  
Życzę wam powodzenia,chociaż wiem,że nie jestem nikim ,ale macie czas do jutra więc pośpieszcie się...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz