sobota, 27 lipca 2013

Pasy i Szachownica




Hejo.
Dzisiaj zaprezentuję wam "Pasy i Szachownicę" jak się domyślacie będzie jak zwykle moda ;D Odkrycie wiosny po prostu. Dobra a teraz na poważnie,mam nadzieję,że dzisiejszy wpis się wam spodoba.I spróbuję jakoś rozwinąć bloga. I mam nadzieję,że wy też będziecie tu od czasu do czasu wpadali.Zapraszam was bardzo serdecznie,bo i tak nie mam co robić.A i jeszcze coś.W razie gdyby wam się zachciało jakiegoś nie wiem filmiku z mojego życia codziennego.Czegoś o mnie to zapraszam abyście napisali do mnie na ten oto
e-mail: kolorowy.cukierek@onet.pl. I już nie przedłużając zapraszam do czytania obrazków :) No i troszkę czytania.


Nom,dla fanów pasków to jest chyba stylizacja idealna.Ale cóż są osoby bardzo szczupłe i chude,takie chude jak ja.Które muszą rezygnować z takich stylizacji,bo paski wyszczuplają i jak jest ktoś wysoki to dodatkowo wyciągają do góry,więc ja niestety ze smutkiem ogłaszam,że paskowe wzory nie są dla każdego,ale jest też druga bardzo fajna opcja,czyli:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz